Heeft u een storing aan uw verwarming of koeling?
Wat vervelend, daar gaan we snel mee aan de slag!

Voordat u ons zo meteen belt om de storing door te geven, wilt u eerst iets voor ons uitzoeken? Onze monteur wil namelijk als eerste weten of de storing alleen bij u is of dat de rest van de buurt er ook last van heeft. Dan kan hij sneller op zoek naar de oorzaak van de storing en het voor je oplossen.

Wanneer meld ik een storing?
Voordat u ons belt, controleer dan eerst of er toevallig nu onderhoud gepland staat in uw wijk.

En controleer ook of iemand uit uw buurt de storing al gemeld heeft. Als dat inderdaad het geval is, kunt u op de website de voortgang van de storing volgen.

Heeft u geen dringende storing of een vraag over het systeem? Dan mag u ons ook mailen op klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.

Voor andere vragen kunt u bellen op 0344 – 750 270 of mailen naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.


Snelheid
Natuurlijk pakken wij u storingsmelding zo snel mogelijk op, eigenlijk altijd binnen 4 uur. Daarna is het afhankelijk van de storing hoe snel we het probleem kunnen vinden en oplossen.

 

Snelheid

Natuurlijk pakken wij u storingsmelding zo snel mogelijk op, eigenlijk altijd binnen 4 uur. Daarna is het afhankelijk van de storing hoe snel we het probleem kunnen vinden en oplossen.

 

Laatste nieuws

Bereikbaarheid Storingsnummer

Bereikbaarheid Storingsnummer

Bereikbaarheid storingsnummer UPDATE: Het storingsnummers is sinds 7 november weer bereikbaar.  -   Beste bewoners, Door een storing bij onze telefonieprovider is ons storingsnummer 085 - 400 4040 momenteel niet bereikbaar.Heeft u een urgente storing, dan kunt u...

Lees meer
Bereikbaarheid Storingsnummer

Nieuwe tarieven per 1 juli 2022

Nieuwe tarieven 2022 In dit bericht informeren wij u over de nieuwe tarieven die vanaf 1 juli 2022 gelden. Deze nieuwe tarieven zijn tot stand gekomen door de indexering voor 2022 en een maatregel van de overheid op het verlagen van de btw. Nieuwe tarieven...

Lees meer